میراث زمین

دانشجویان باستان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه

میراث زمین

دانشجویان باستان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه

تبریک به همکلاسی بابت یک موفقیت دیگر...

 

 

 چشمان خود را به سوی کوه‌ها بر می افرازم،  

          اعانت من از کجا می آید... 

                                        مزمور 121 

 

 

صمیمانه ترین تبریک خودم را به دوست و همکلاسی عزیز جناب آقای ناظری میگم که یک بار دیگه تونست لیاقت خودش رو ثابت کنه و به عنوان مسئول کمیته روابط عمومی هیات کوهنوردی مازندران انتخاب بشه. 

امیدوارم همانطوری که با وجود مشغله‌های زیاد در کلاس درس حرف اول رو می زنه در این پست جدید هم روز به روز موفق تر باشه. 

 

 با بهترین آرزوها   اردوی  سورا آناهیتا

نظرات 9 + ارسال نظر
پویا یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام.
منم تبریک میگم .
انشا الله در تمام مراحل زندگیتان موفق باشی
به امید روزی که ...
بقیه اش و خودت میدونی

ح ام د سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ http://bitarofminevisam.blogfa.com/

عجب عکسی ...

مموش جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ

بچه به این خوبی، بچه به این مودبی، آخه این عکس مستهجن چیه گذاشتی اونجا؟!! آخه کجای دنیا یه کوهنورد با گتر و بدون شلوار(!) رو قله عکس میگیره؟ اونم رو به دره که کسی نفهمه چیکار داره میکنه؟!!

سلام
ممنونم که نظر دادین ، اما مطمئنم که کسانی که به وبلاگ ما سر میزنن از دید عظمت و زیبایی کوهستان به این تصویر نگاه میکنن نه از دید شما .
متشکرم

پویا شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ http:///www.tabarestaneman.blogfa.com

سلام.
مموش جان به من چه ربطی داره ها ببین مطلبمال من نبود اما عکس هم باحاله هم اینکه توراست میگی

مموش شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ

ممنون از پاسختون! اما اصلا قانع کننده نیست متاسفانه. عظمت و زیبایی کوهستان رو اینجوری نشون نمیدن. به هر حال موفق باشید.

محمدرضا شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام . امروز با وبلاگ شما آشنا شدم . مطالب جالب داره ...
نظرات رو خوندم و نظر شخصی من مثل نظر دومین نفری که نظر داده و مفهوم عکس می تونه دید کسی باشه که به موفقیت رسیده که به شکل صعود از کوه و به قله رسیدنه که کاملا واضحه...
اما اون ۲ نظر آخر که بهتره بهشون جواب ندین چون فکر نمی کنم بیشتر از ۱۴-۱۵ سال داشته باشن آخه دیدشون خیلی سطحی و بچه گانه است .
خورشید هم مطالبش باحاله

پویا یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ق.ظ http:///www.tabarestaneman.blogfa.com

سلام.
ببین خواستم بگم شرمنده حق با تو بود نباد ثبت میکردم عذر خواهی میکنم اما خوب بین این مموشم راست میگه دیگه اخه اون بدون شلوار اون بالا چه کار میکنه اونم روش به دره نمیدونم اما عکس خیلی باحالیه
اما از اینا بگذریم دورود بر رفیق خودمان جناب آقای ناظری

آخه پویا جان من از تو که عاقلی انتظاره درک بیشتری داشتم و میدونم که واسه چی طوری رفتار میکنی که نه سیخ بسوزه نه کباب

مموش دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ

محمد رضا جاااااان!!
نداشتیما!

ح ام د پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ب.ظ http://bitarofminevisam.blogfa.com/

من گفتم که انو بگم . . بعش دیدم بده آخه .
عکسش قشنگ بو د آخه ...

اون بنده خدام که بالای قله..! چه کاری بود آخه !!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد